Przejdź do treści

Daniel Craig wziął udział w globalnej kampanii wódki Belvedere

Daniel Craig Belvedere
Daniel Craig, fot. BelvedereVodka

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Belvedere Vodka skupia wokół siebie grono wybitnych twórców, którzy stworzyli niezapomnianą kampanię. Jest ona inspirowana czystymi emocjami, które zostały uchwycone w wyjątkowym momencie poczucia wolności. W najnowszym spocie reklamowym udział wzięli Daniel Craig i Taika Waititi.

Belvedere, pierwsza na świecie wódka klasy super premium, odsłania spektakularną kampanię z udziałem cenionego przez krytyków aktora Daniela Craiga. Widzimy go w roli w jakiej go jeszcze nie widziano. Wyreżyserowana przez nagrodzonego Nagrodą Akademii reżysera Taika Waititi, nieoczekiwana, zabawna i inspirująca współpraca ujawnia talent Craiga do zaskakiwania.

Odważna i pełna buntowniczej energii kampania łączy ze sobą nadzwyczajną społeczność twórców. Craig został umiejętnie i humorystycznie poprowadzony przez słynnego choreografa JaQuela Knighta. Działo się to do utworu napisanego i wykonanego przez światowej sławy gwiazdy Ritę Orę i Giggsa. Za produkcję odpowiedzialni są twórcy takich hitów, jak „Invisible Men”, „Bandits” czy „Hungry Man”. Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf „ikona” Juergen Teller. Wszystko w tym samym apartamencie, w którym rozgrywa się wielki finał filmu. Christine Centenera zadbała natomiast o nowoczesną i prostą stylizację sesji.

Unikalna wizja Waititi pokazuje, jak może wyglądać życie, gdy wyłączy się kamery. Craig wychodzi z tłumu i przechodzi przez słynny paryski most Pont Neuf. Zawadiacko przemyka przez lobby, korytarze i dach luksusowego hotelu Cheval Blanc Paris, ani na moment nie tracąc rytmu. W końcu, z pozorną beztroską, aktor wchodzi do zachwycającego apartamentu, gdzie tanecznym krokiem zmierza do baru Belvedere. W momencie, gdy ma zamiar wziąć łyk schłodzonego trunku, rozlega się okrzyk reżysera z off’u: „cięcie!”. Po czym na ekranie pojawia się Taika Waitit i prosi Craiga o powtórzenie sceny.

Nie czas umierać – dziś uroczysta, światowa premiera w Londynie! Będzie transmisja

Daniel Craig i Belvedere Vodka

Grupa pomysłowych i utalentowanych prowokatorów, z których każdy ma upodobanie do niekonwencjonalnych rozwiązań, w kreatywny sposób uchwyciła unikalną migawkę, będącą ukłonem w stronę wartości dzielonych przez nich z marką Belvedere – wyrażania siebie, autentyczności i stylu.

Globalny start kampanii miał miejsce na Times Square 9 listopada o 18:00 czasu lokalnego. W kolejnych tygodniach kampania pojawi się na kluczowych rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Australii i oczywiście Polsce.

Realnews.pl google news
OBSERWUJ W GOOGLE NEWS
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

SPORT

MUZYKA

LIFESTYLE

FILM

REALNEWS.PL W GOOGLE NEWS:

Google News
Realnews.pl - wiadomości Google
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx