Zaplecze Ligi Mistrzów Świata rośnie w siłę

Fot. mat. prasowy

OBSERWUJ NAS:

Sezon 2019/2020 był kolejnym, w którym zaplecze PlusLigi dzięki wsparciu sponsorów mogło podnosić swój poziom i stać się jeszcze bardziej atrakcyjne dla kibiców oraz partnerów. Kluczową decyzją, która wpłynęła na coraz większą profesjonalizację rozgrywek było wsparcie nowego tytularnego sponsora rozgrywek – firmy Krispol.

– Marketing sportowy jest najlepszą formą reklamy, emocje towarzyszące sportowi są najlepiej zapamiętywane przez naszych klientów – mówił przed sezonem Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy Krispol. – Stąd nasza decyzja o podjęciu współpracy z Polską Ligą Siatkówki. Stworzyły się nowe możliwości, 1. Liga Mężczyzn się profesjonalizuje, a my postanowiliśmy, że będziemy uczestniczyć w tym procesie. Z kolei prezes Polskiej Ligi Siatkówki Paweł Zagumny nie krył zadowolenia z pozyskania tak ważnego partnera biznesowego. – Bardzo się cieszę, że pozyskaliśmy nowego sponsora – podkreśla Zagumny. – Daje on nam finansową stabilizację, a klubom możliwość rozwoju i dążenia do jak najlepszych wyników, przy wzorowej organizacji widowisk sportowych.

Elektryzującą walkę o ligowe medale uniemożliwiła pandemia koronawirusa. Udało się do czasu zatrzymania Krispol 1. Ligi rozegrać 177 meczów. Po raz pierwszy w historii walczono także o Puchar Krispol 1. Ligi, triumfowała w nim drużyna BBTS Bielsko-Biała, a impreza zebrała mnóstwo pochwał za organizację i doskonałą promocję siatkówki.

Profesjonalizacji i podnoszeniu atrakcyjności widowisk na zapleczu PlusLigi sprzyjała także Telewizja Polsat, której transmisje z 23 ligowych meczów obejrzało ponad 800 tysięcy widzów. Z kolei spotkania przyciągnęły do hal 72132 kibiców. Aż 39,6 mln zł wyniósł łączny ekwiwalent reklamowy Krispol 1. Ligi Mężczyzn.

– Cieszy nas udana współpraca z Polską Ligą Siatkówki – mówi Karol Krysiński, Prezes Zarządu firmy Krispol. – Szkoda tylko, że pandemia zabrała nam wszystkim możliwość emocjonowania się sportową walką o medale w Krispol 1. Lidze, bo emocji byłoby na pewno co nie miara – dodaje.

Przypomnijmy, że Polska Liga Siatkówki oraz firma Krispol dynamicznie rozwijają współpracę, którą zapoczątkował sezon 2019/2020 Krispol 1. Ligi. W kolejnych rozgrywkach wiodący europejski producent bram i stolarki otworowej jeszcze mocniej zaangażuje się we wspieranie flagowych rozgrywek prowadzonych przez PLS. A zaplecze Ligi Mistrzów Świata wystartuje jako Tauron 1. Liga Mężczyzn.

Zobacz również: