ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount

ViacomCBS Paramount
Fot. mat. prasowy

Międzynarodowa firma medialna ViacomCBS ogłosiła, że z dniem 16 lutego zmienia nazwę na Paramount Global. Korporacja połączy swoje bogate portfolio treści rozrywkowych pod nową nazwą firmy macierzystej. Zapowiada również nowe cele związane z platformą streamingową Paramount+.

ViacomCBS, wiodąca firma z branży mediów i rozrywki, zmieniła nazwę na Paramount Global (w skrócie Paramount). W jej portfolio znajdują się m.in. CBS, Showtime Networks, Paramount Pictures, Nickelodeon, MTV, Comedy Central, BET, Paramount+, Pluto TV oraz Simon & Schuster, co stanowi jedną z największych bibliotek tytułów telewizyjnych i filmowych w branży.

„Paramount to idea: obietnica bycia najlepszym” – powiedziała Shari Redstone, niewykonawcza przewodnicząca rady dyrektorów. „Obietnica ta zawsze była w centrum naszych aspiracji jako zarządcy ponad stuletniego dorobku filmowego oraz firm i marek, które definiowały i redefiniowały rozrywkę dla kolejnych pokoleń” – dodała Redstone.

„Ikoniczny szczyt Paramount symbolizuje bogatą historię naszej firmy jako pionierów w Złotej Erze Hollywood. Dziś, gdy przyjmujemy nazwę Paramount, stajemy się jednocześnie twórcami nowej, ekscytującej przyszłości” – skomentował Bob Bakish, prezes i dyrektor generalny.

ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount

Oprócz zmiany nazwy, firma przedstawiła plany przyspieszenia międzynarodowego rozwoju Paramount+, prezentując nowe treści, rozszerzając ofertę produktów i kontynuując ekspansję na wszystkich kontynentach. Dzięki Paramount+ i SkyShowtime, firma będzie miała usługi streamingowe dostępne na ponad 60 rynkach w Wielkiej Brytanii, Ameryce Łacińskiej, Kanadzie, Australii, Korei Południowej, na Karaibach i wszystkich głównych rynkach w Europie do końca tego roku.

W 2023 roku firma zwróci się w stronę Azji, Afryki i Bliskiego Wschodu, wykorzystując silne tempo rozwoju Paramount+, aby zwiększyć swoją obecność w każdym regionie świata. Co więcej, w 2022 roku Paramount+ stworzy 50 nowych oryginalnych scenariuszy. Spółka oczywiście zamierza dotrzeć do 100 mln subskrybentów transmisji strumieniowych do 2024 r.

ZOBACZ:  Ściema po polsku - zdjęcia z oficjalnej premiery filmu

Akcje spółki będą notowane na giełdzie Nasdaq jako PARAA (akcje zwykłe klasy A), PARA (akcje zwykłe klasy B) i PARAP (akcje uprzywilejowane).

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx