Tyla ponownie nawiązała współpracę z marką Coca-Cola. Najnowszy spot reklamowy, w której występuje, to kontynuacja relacji rozpoczętej w listopadzie ubiegłego roku. Tym razem napój gazowany pojawia się nie tylko jako sponsor, ale również jako element estetyki związanej z wizerunkiem piosenkarki.
Reklama rozpoczyna się sceną z postacią o imieniu Maria, która w przejściowym momencie życia pakuje pudełka. W tle słychać przytłumiony dźwięk. Przełom następuje w chwili, gdy jedna z bohaterek wręcza Marii butelkę Coca-Coli – wtedy narracja zmienia kierunek. Wraz z pierwszym łykiem znika codzienność, a widzowie przenoszą się w dynamiczną, kolorową rzeczywistość, w której dominuje muzyka i pozytywna energia. W tle rozbrzmiewa nowy singiel Tyli Bliss.
W kolejnych scenach widzimy bohaterki podróżujące kabrioletem, śpiewające refren piosenki. Dołącza do nich sama Tyla – jako pasażerka czerwonego auta, które mija je na drodze. Spot reklamowy zbiegła się z rosnącą popularnością artystki. Od grudnia 2024 roku jej profil na Instagramie zyskał ponad 1,5 miliona nowych obserwujących. Obecnie jej konto śledzi ponad 11 milionów użytkowników. W międzyczasie Tyla została nominowana do nagród American Music Awards w dwóch kategoriach: Ulubiona Artystka R&B (obok takich nazwisk jak SZA czy Kehlani) oraz Ulubiony Artysta Afrobeat (wśród nominowanych znaleźli się także Tems, Rema i Wizkid).
Choć spot Coca-Coli to przede wszystkim reklama produktu, to charakter obrazu wpisuje się w szerszą strategię wizerunkową Tyli. Artystka, łącząc działania muzyczne, modowe i komercyjne, rozwija własną, spójną narrację medialną.
Z życia gwiazd – najnowsze informacje.