Snoop Dogg zajął pierwsze miejsce na liście najbardziej angażujących reklam w YouTube dzięki współpracy z Menulog

Snoop Dogg, Fot. Menulog YouTube

OBSERWUJ NAS:

Google ujawnił 10 najbardziej kreatywnych i angażujących reklam w serwisie YouTube w 2020 roku wśród widzów w Australii. Pierwsze miejsce zajęła reklama Menulog Snoop Dogga.

Usługa dostarczania jedzenia ujawniła swoją współpracę ze Snoop Doggiem w czerwcu 2020 roku. 60-sekundowy spot reklamowy “Did Somebody Say Menulog?” miał swoją premierę w tym samym czasie co Dogg’s Diner menu składające się z klasycznego amerykańskiego jedzenia. Klienci mogli także zamawiać dania z książki kucharskiej Snoop Dogga z 2018 roku “From Crook to Cook”.

Snoop Dogg reklamuje Menulog

Snoop Dogg – reklama Menulog

Snoop Dogg ponownie połączył siły z firmą Menulog w listopadzie, aby stworzyć nowy spot reklamowy. W wideo pojawili się gracze rugby: Greg Inglis, Craig Wing i Ben Hunt.

Szefowa kreatywnego rozwoju Google Australia i Nowa Zelandia, Fiona Walford, powiedziała, że ​​reklamy, które znalazły się w pierwszej dziesiątce, to te, które wykorzystały “Nowe sposoby tworzenia i produkcji oraz różne sposoby opowiadania historii w nowym, a czasem niesprawdzonym środowisku”.

Pierwsza 10-tka najbardziej kreatywnych i angażujących reklam Google w serwisie YouTube w 2020 roku wśród widzów w Australii: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-aunz/marketing-strategies/video/2020-australian-youtube-ads-leaderboard/.

ZOBACZ:  Dawid Podsiadło "W dobrą stronę" z PGE Narodowego
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx
()
x