Google ujawnił 10 najbardziej kreatywnych i angażujących reklam w serwisie YouTube w 2020 roku wśród widzów w Australii. Pierwsze miejsce zajęła reklama Menulog Snoop Dogga.
Usługa dostarczania jedzenia ujawniła swoją współpracę ze Snoop Doggiem w czerwcu 2020 roku. 60-sekundowy spot reklamowy „Did Somebody Say Menulog?” miał swoją premierę w tym samym czasie co Dogg’s Diner menu składające się z klasycznego amerykańskiego jedzenia. Klienci mogli także zamawiać dania z książki kucharskiej Snoop Dogga z 2018 roku „From Crook to Cook”.
Snoop Dogg ponownie połączył siły z firmą Menulog w listopadzie, aby stworzyć nowy spot reklamowy. W wideo pojawili się gracze rugby: Greg Inglis, Craig Wing i Ben Hunt.
Szefowa kreatywnego rozwoju Google Australia i Nowa Zelandia, Fiona Walford, powiedziała, że reklamy, które znalazły się w pierwszej dziesiątce, to te, które wykorzystały „Nowe sposoby tworzenia i produkcji oraz różne sposoby opowiadania historii w nowym, a czasem niesprawdzonym środowisku”.