Słodycze reklamowe to morze możliwości. Wybierz takie słodycze reklamowe, które sprawią, że klienci będą chcieli wracać i zapamiętają markę pozytywnie.
Słodycze reklamowe – na czym to polega? Słodycze reklamowe – krówki
Słodycze reklamowe mają naprawdę dużo różnych zalet. Dzięki nim łatwiej przekonać klienta do siebie, pozostawić dobre wrażenie i sprawić, że klient chętniej wróci ponownie. Najchętniej wybieranym rodzaje przekąski jest krówka, choć nie jest to jedyna możliwość.
Słodycze reklamowe z logo „działają” w ten sposób, że potrafią pozostawić dobre wrażenie po kontakcie z daną firmą. Klient (lub potencjalny klient), który zabierze je do domu, jednocześnie zabiera ze sobą reklamę. Otwierając słodkości w domu, ponownie będzie miał kontakt ze znaną marką, dzięki czemu pozostanie mu ona w pamięci na dłużej.
Ale słodycze reklamowe to także dobry pomysł na pojawienie się w świadomości nowych potencjalnych klientów – tych, którzy do tej pory jeszcze nie mieli kontaktu z Twoją marką. Nawet małe logo, które zostawisz na papierku po cukierku, może zapaść w pamięć.
Słodycze reklamowe małe ilości
Słodycze reklamowe (małe ilości) sprawdzą się na przykład na targach, na których dana firma się prezentuje. Drobny upominek w postaci cukierka, krówki lub wafelka sprawi, że w pewien sposób Twoja marka odznaczy się wśród innych (a na targach jest ich zwykle mnóstwo, więc to tym bardziej istotne).
Małe ilości słodyczy, np. krówek z logo Twojej firmy, to także dobry pomysł w przypadku, gdy klient przychodzi bezpośrednio do siedziby firmy. Mogą się znajdować na stolikach w poczekalni, aby umilić czekanie. Mogą też znajdować się na biurku, przy którym klient jest przyjmowany. Drobny słodycz to zawsze duża przyjemność, bardzo dobrze świadcząca o danej firmie. A jeśli prowadzisz biznes objazdowy (np. udostępniasz fotobudkę na imprezy), możesz za każdym razem zabierać ze sobą krówki lub inne słodycze, i rozdawać je osobom, z którymi się zetkniesz. To również pomysł na reklamę.
Słodycze reklamowe – zalety
Największą zaletą słodyczy reklamowych jest fakt, że przy jednoczesnym wprawianiu w dobry nastrój i poruszaniu zmysłów – niosą ze sobą promocyjne przesłanie. Można na nich w prosty sposób zamieścić logo własnej firmy, a także ewentualne dane kontaktowe lub odnośnik do mediów społecznościowych. Dzięki temu staje się możliwe przekazanie informacji o sobie wszystkim zainteresowanym.
Kolejną zaletą jest fakt, że słodycze reklamowe cechują się prostotą. Nie są wymyślne, nie trzeba długo i szczegółowo planować, jak będą wyglądać. Wystarczy zdać się na propozycje najlepszych na rynku producentów słodyczy reklamowych, którzy mają pewne doświadczenie w tym zakresie. Na pewno sprawdzą się słodycze reklamowe – krówki, ale także inne rodzaje cukierków. Ważne, żeby było podzielnie.
Słodycze reklamowe są poza tym dość tanie. Nie trzeba wydawać fortuny na grafików czy korektorów (jak w przypadku ulotek). Wystarczy wybrać odpowiedni rodzaj słodkości, przesłać wzór swojego logo i w zasadzie tyle! Szybko, prosto, tanio i… pysznie!
(artykuł sponsorowany)