Przejdź do treści

Śląsk pachnący truskawkami – zaskakująca kampania Aldi promująca owoce i warzywa

Aldi Śląsk
Fot. mat. prasowy

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Już od maja mieszkańcy wybranych śląskich miast oczekują na autobus czując zapach… truskawek. Wszystko to za sprawą nowej kampanii Aldi promującej świeżość. Na przystankach zostaną zamontowane specjalne urządzenia aromatyzujące emitujące zapach owoców, zachęcając tym samym, by jak najczęściej sięgać po nie w naszej diecie.

Pachnące przystanki można spotkać w Katowicach, Chorzowie, Bytomiu i Sosnowcu. Ich znakiem rozpoznawczym jest nie tylko truskawkowy zapach, ale również oprawa graficzna z Farmerem Aldkiem w roli głównej. To postać wykreowana przez sieć specjalnie na potrzeby nowej kampanii. Niepozorny pod względem wzrostu (mierzy zaledwie 8 cm wysokości), lecz wielki duchem, piastuje stanowisko „Starszego Opiekuna Świeżości Owoców i Warzyw”. Jego zadaniem jest wspólnie z ekspertami Aldi czuwać nad wysoką jakością warzyw i owoców oferowanych przez sieć.

– W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy sobie za cel pobudzić wszystkie zmysły naszych odbiorców, stąd też sięgnęliśmy również po tak oryginalne rozwiązania, jak pachnące przystanki. To pierwsza tego typu akcja naszej sieci, która mamy nadzieję spotka się z pozytywnym odbiorem i nie tylko wprawi mieszkańców województwa śląskiego w dobry humor, ale również sprawi, że nabiorą oni większej ochoty na warzywa i owoce. Tym „świeżym” pomysłem chcieliśmy zwrócić szczególną uwagę na świeżość naszych produktów, która jest dla nas najwyższym priorytetem – mówi Natalia Nowakowska, menadżer ds. strategii i zakupu mediów Aldi Polska.

Aldi Śląsk
Fot. mat. prasowy

W swoich działaniach Aldi przykłada ogromną wagę do jakości i świeżości oferowanych warzyw i owoców. Średnio w ciągu roku przeprowadza aż 1400 kontroli produktów z tej kategorii. Analizie podlegają takie parametry jak wygląd, smak, zapach, konsystencja, rozmiar. Sieć od lat prowadzi również specjalny program edukacyjny dla pracowników, w ramach którego regularnie poszerzają oni swoją wiedzę na temat tego, jak sprawdzać świeżość warzyw oraz owoców i wybierać produkty najlepszej jakości.

Pachnące przystanki na Śląsku dzięki Aldi

Aby mieszkańcy województwa śląskiego mogli się jak najdłużej cieszyć aromatem świeżych truskawek, w kampanii wykorzystano innowacyjne rozwiązania, które pozwalają na stałą aromatyzację przez okres nawet 2 miesięcy. Zastosowane urządzenia dyfuzyjne należą przy tym do najlżejszych i najcieńszych na rynku, dzięki czemu pozostają praktycznie niezauważalne. Za realizację projektu odpowiada firma AMS SA, specjalizująca się m.in. w kampaniach OOH.

Warto dodać, że nowej kampanii towarzyszą specjalne akcje i atrakcyjne promocje w obszarze kategorii warzyw i owoców. Na stronie www sieci nie brakuje też przepisów na warzywne i owocowe potrawy, a w przestrzeni online na klientów czekają także różnego rodzaju niespodzianki w postaci gier czy zdrapek z Aldkiem w roli głównej.

Realnews.pl google news
OBSERWUJ W GOOGLE NEWS
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

SPORT

MUZYKA

LIFESTYLE

FILM

REALNEWS.PL W GOOGLE NEWS:

Google News
Realnews.pl - wiadomości Google
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx