Kurz w scrapYard jeszcze opada. Impreza Kizo rozbija bank i pobija rekord frekwencji.
Na YouTube MTS wylądował zapowiadany vlog z wydarzenia MTS Night: 1 Milion Party, które jak sama nazwa wskazuje – wieńczyło przekroczenie 1 miliona subskrybentów na kanale Kizo. Materiał video zrealizowany kamerami PapiTV bardzo dobrze pokazuje skalę i poziom organizacji eventu, które wręcz należy suplementować hasłem: [M]y [T]o [S]połeczność.
Przez teren wydarzenia, począwszy od otwarcia bram, aż po wczesne godziny poranne przewinęło się ponad trzy i pół tysiąca osób, co jest wielkim sukcesem frekwencyjnym imprezy. Na odwiedzających, poza dobrą muzyką, która nieustannie wylewała się z głośników czekały: tattoo spot, stanowiska barberskie, MTS Pop Up Store oraz boxer, przy którym można było zmierzyć się siłowo z samym Glebą!
Fani Sukcesiliany oraz Kizzersów powinni być zadowoleni z całodniowego tastingu produktów, ale na szczególną uwagę zasługuje premierowa degustacja Kizo Burger, do której kolejka nie malała, a wręcz trwała przez całe wydarzenie. Kizo rozdał fanom ponad 500 burgerów!
spacerange odpowiada za opracowanie koncepcji oraz kompleksową produkcję imprezy.