PreZero sponsorem tytularnym Grand Prix PLS

Fot. mat. prasowy

OBSERWUJ NAS:

Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki ma nowego sponsora tytularnego. Została nim grupa PreZero, wiodąca w Europie firma zajmująca się gospodarką odpadami i ochroną środowiska. Sponsor wesprze organizatora w promowaniu aktywności i ekologicznych zachowań podczas letniej ligi.

Debiutanckie rozgrywki PreZero Grand Prix odbędą się w trzech wyjątkowych miejscach. Siatkarki i siatkarze najpierw zawitają do Krakowa (24-26 lipca, kompleks sportowy KS Wanda Kraków, ul. Bulwarowa 39), a tydzień później będą rywalizować w stolicy (31 lipca-2 sierpnia, Monta Beach Volley Club). Wielki finał rozgrywany będzie w Gdańsku (7-9 sierpnia, LOTOS Stadion Letni Gdańsk).

Rozgrywki PreZero Grand Prix potrwają przez trzy kolejne weekendy. Szesnaście drużyn z PlusLigi oraz Tauron 1. Ligi podzielono na 4 grupy. Każda z ekip zagra w jednym turnieju kwalifikacyjnym (czyli w praktyce zajmie to tylko dzień gry), po dwie najlepsze drużyny z każdej z grup zagrają w turnieju finałowym (7-9 sierpnia). PreZero Grand Prix będzie rozgrywane na piachu, na boisku drużyna będzie liczyła 4 osoby (skład od 4 do 8). Zasady gry będą identyczne jak w siatkówce halowej (z tym, że każda z 4 osób może atakować), halowe wymiary będzie miało także boisko. Z kolei w turnieju kobiecym wystartuje łącznie 8 drużyn.

Letnia Liga to zupełnie nowy produkt, w którego promocję i rozwój zdecydowała się wejść firma PreZero. – PreZero Grand Prix to nasz nowy pomysł na promocję ligowej siatkówki – mówi Paweł Zagumny, prezes PLS S.A. – Cieszę się, że już na początku mamy wsparcie tak dużego partnera, jakim jest PreZero. Razem stworzymy naprawdę ciekawe widowiska dla naszych kibiców, którzy z pewnością czekają na powrót swoich ulubionych siatkarzy i siatkarek na boiska. Bardzo dziękuję firmie PreZero za kolejną wspólną inicjatywę i coraz silniejsze więzi z najlepszą ligową siatkówką w naszym kraju.

POLECANE:  Novak Djoković wygrał Australian Open 2020!

Misją PreZero jest dbanie o czyste jutro, propagowanie postaw proekologicznych i edukacja w tym zakresie. Wydarzenia sportowe są idealną okazją do spotkań z dużą liczbą uczestników w sprzyjającej, rodzinnej atmosferze i dotarcie do nich z przekazem PreZero.

– Podstawą naszej działalności są usługi związane z zagospodarowaniem odpadów i ochroną środowiska. Każdego dnia dbamy o czystość w miastach i gminach. Troszczymy się o to, co kolejne pokolenia dostaną od nas w spadku, chcąc zapewnić im czyste jutro. To nasze zobowiązanie, które od lat sukcesywnie realizujemy – mówi Magdalena Krzeszewska, członek Zarządu PreZero. – Na co dzień prowadzimy szeroko zakrojone działania edukacyjne. W ramach promocji działań proekologicznych włączamy się w różne inicjatywy, które tak jak my kształtują pozytywne postawy. Jedną z nich są właśnie Grand Prix, które tworzymy wspólnie z PLS.

Przypomnijmy, że PreZero nie po raz pierwszy nawiązało współpracę z PLS. Firma była już Sponsorem Superpucharu Polski Kobiet 2019 oraz Superpucharu Polski Mężczyzn 2019.

Zobacz również: