Przejdź do treści

Polsat Box Go rusza ze swoją największą kampanią. „Wielkie oglądanie” czeka na widzów w całej Polsce

Fot. mat. prasowy

Startuje największa jak dotąd kampania reklamowa serwisu streamingowego Polsat Box Go. Spoty telewizyjne, wielkoformatowy outdoor, reklamy w kinach, mocny online i social media – to elementy kampanii, której celem jest budowanie świadomości i atrakcyjności platformy. Polsat Box Go w ramach „Wielkiego oglądania” zaprasza na filmy, seriale, sport na żywo i masę rozrywki. Proponując przy tym 140 kanałów tv.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Wielkie oglądanie”. 45-sekundowy spot emitowany będzie w stacjach Polsatu i TVN oraz w sieci kin Helios. Nośniki outdoorowe zaplanowano w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Trójmieście. Są wśród nich zarówno klasyczne formaty reklamy zewnętrznej (citylighty), jaki niestandardy. To siatki wielkoformatowe oraz plakaty afiszowe w ramach kampanii guerilla, obecne w przestrzeni miejskiej w stolicy.

W internecie kampania startuje na największych portalach i w mediach społecznościowych. Towarzyszy jej mocny display i działania rich mediowe.

Wielkie oglądanie – czyli co oferuje Polsat Box Go

Polsat Box Go to serwis streamingowy z bogatą biblioteką pełną różnorodnych treści i kanałów tv. Daje możliwość Wielkiego oglądania – o każdej porze, w dowolnym miejscu,na wybranym urządzeniu. W ofercie:

  • Filmy: nowości prosto z kina, komercyjne hity i produkcje rozrywkowe. Obok nich unikatowy Klub Konesera – katalog znakomitych, nagradzanych tytułów, pełen kina festiwalowego, eksperymentalnego i autorskiego -obrazów kreowanych przez wybitnych reżyserów.
  • Sport na żywo: 20 popularnych kanałów sportowych, wydarzenia z Polski i ze świata – Liga Europy UEFA, Liga Konferencji UEFA, Liga Narodów UEFA, czołowe piłkarskie ligi europejskie, siatkówka, wielki tenis, koszykówka, UFC i wiele innych.
  • Seriale: polskie tytuły na wyłączność („Powrót do życia”, „Krew”, „Zdrada” i in.) i zagraniczne hity – od telenoweli po kultowe tytuły dostępne na kanałach telewizyjnych („Przyjaciele”, „Współczesna rodzina”, „Młody Sheldon” i in.).
  • Show: największe polskie i zagraniczne programy rozrywkowe – „Love Island. Wyspa miłości”, „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, „Moja mama i twój tata”, „Siły Specjalne Polska”, „Z kamerą wśród Kardashianów” itp.
  • Newsy: największe kanały informacyjne na wyciągnięcie ręki, na wielu urządzeniach.
  • Kanały TV: dostęp do 140 kanałów tv, czyli telewizja bez długotrwałych zobowiązań.

To wszystko dostępne w trzech przystępnych cenowo pakietach tematycznych – Sport, Premium i Start. Można je subskrybować osobno, w zależności od zainteresowań i potrzeb, prosto i elastycznie – bez długoterminowych zobowiązań.

Pełna oferta serwisu.

Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx