Pezet i Natalia Szroeder publikują singiel „Jeden Świat” w ramach Mastercard Music

Pezet Natalia Szroeder
Fot. mat. prasowy

Premierowy singiel Pezeta i Natalii Szroeder „Jeden świat” jest już dostępny. Mastercard Music przedstawia nowy, inspirujący duet muzyczny.

Utwór stworzony przez dwójkę wyjątkowych artystów – Pezeta i Natalię Szroeder – to muzyczna niespodzianka nadchodzącej jesieni. Obydwoje są jednymi z najpopularniejszych i nagradzanych wokalistów w Polsce, reprezentujących odmienne style w muzyce,różne podejście do twórczości i zupełnie inne temperamenty. On jest legendą polskiej sceny hip-hopowej. Ona pełną energii wokalistką, autorką alternatywno-popowych brzmień. To, co ich jednoczy, to talent,pasja do tworzenia niezwykłej muzyki i otwartość na nowe pomysły. Dlatego właśnie to ich Mastercard zaprosił do nagrania wspólnego singla w ramach projektu Mastercard Music.

Od dzisiaj, utwór „Jeden świat” jest dostępny we wszystkich muzycznych platformach streamingowych, a nagrany z udziałem muzyków wideoklip można oglądać na platformie YouTube.

Pezet x Natalia Szroeder – Jeden Świat (prod. Urbański):

„Jak mówił Fisz „muzyka jest językiem wszechświata”. Zawsze niesie za sobą jakieś emocje. Ma niesamowitą siłę, by łączyć ludzi, choć oczywiście dla mnie warstwa tekstowa jest równie ważna. Lubię eksperymentować w muzyce, odkrywać jej nowe oblicza, łączyć różne gatunki, korzystać z tego, że jest bardzo pojemna, uniwersalna. Przy pracy nad tym utworem po raz pierwszy miałem okazję na taką skalę łączyć muzykę pop z tym, co robię na co dzień. Zależało mi, by w tekście zawrzeć wiele różnych elementów co było wyzwaniem. Z Natalią od początku bardzo dobrze się rozumieliśmy, dlatego myślę, że efekt finalny będzie interesujący dla odbiorców” – mówi Pezet.

„Muzyka ma w sobie naprawdę ogromną moc. Łagodzi obyczaje, łączy kultury i tradycje, magicznie zbliża ludzi. Tyle razy ratowała mnie z opresji, towarzyszyła w radościach i smutkach. Niejednokrotnie zaskakuje mnie, jak silnym bodźcem, ale też nośnikiem emocji są dźwięki. Nawet jeśli mówimy w różnych językach, melodie w naszych uszach brzmią tak samo. Bardzo lubię eksperymentować w muzyce, to zawsze inspirująca przygoda. Dlatego szybko złapaliśmy z Pezetem wspólny język. Paweł jest profesjonalnym artystą, ale też świetnym człowiekiem. Ta współpraca to była czysta przyjemność i ogromna frajda” – dodaje Natalia Szroeder.

ZOBACZ:  Peja opublikował dwa mocne numery z "2050 EP". Posłuchaj "Taran" i "SLU 2020"

Platforma Mastercard Music to projekt Mastercard, którego ideą jest łączenie ludzi poprzez wspólną pasję i pokazanie jednoczącej siły muzyki. Marka podejmuje współpracę z polskimi artystami, poruszającymi się w odmiennych nurtach muzycznych, inspirując ich do wspólnej pracy i nagrania utworu. Tegorocznym muzycznym duetem Mastercard Music są Pezet i Natalia Szroeder, a efektem połączenia ich różnorodności stał się singiel „Jeden świat”.

Siła muzyki

28 września 2022 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowy, multisensoryczny koncert. Na uczestników czekają spektakularne efekty wizualne, a także możliwość indywidualnego miksowania prezentowanych na scenie utworów z wykorzystaniem technologii PEEX. Łączy ona w czasie rzeczywistym zespół na scenie z telefonem fana i daje mu możliwość manipulowania basami, wyciszenia lub wzmocnienia solisty albo skupienia się solówce gitarowej. W ten sposób każdy z obecnych na koncercie będzie miał szansę odebrać go w inny sposób.

Dostęp do wydarzenia, poza osobami zarejestrowanymi w programie Mastercard Bezcenne Chwile, które wymienią zgromadzone punkty na bilet, będą mieli także zwycięzcy specjalnej aktywacji na Instagramie. Zadaniem uczestników będzie nagranie rolki (reels) do utworu Mastercard Music „Jeden świat”. W niej muszą pokazać, co jest dla nich bezcenne w muzyce i opublikują ją na Instagramie dodając hashtagi #DlaMnieBezcenne oraz #bezcenne. Spośród otagowanych prac, jury konkursowe wybierze 100 szczęśliwców, którzy otrzymają podwójną wejściówkę na koncert.

„Muzyka silnie łączy ludzi, nie tylko tych o podobnym guście. Wierzymy, że można zjednoczyć nawet fanów odmiennych brzmień. W zeszłym roku zainspirowaliśmy dwójkę artystów młodego pokolenia – sanah i Sobla – do nagrania utworu „Cześć, jak się masz?”, który stał się hitem, zdobywając platynową płytę z wynikiem prawie 95 mln wyświetleń. W tym roku czas na nowe, równie fascynujące połączenie. Poprzez projekt Mastercard Music udowadniamy, że twórczość artystyczna niweluje podziały, a zaskakujące połączenia tylko potęgują doznania muzyczne, dostarczając nam wiele wyjątkowych przeżyć i bezcennych chwil” – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe.

ZOBACZ:  Agora Muzyka łączy siły z międzynarodowym gigantem - Universal Music Group

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx