Przejdź do treści

Pepsi i Shaquille O’Neal wprowadzają limitowany smak Gingerbread

Shaquille O'Neal, fot. Pepsi YouTube

Pepsi po raz kolejny zaskakuje swoich fanów, tym razem wprowadzając na rynek limitowaną edycję napoju o smaku piernika, a wszystko to w ramach humorystycznej kampanii reklamowej zatytułowanej The Mini Holiday Baking Show.

W tej parodii programu kulinarnego gwiazdą jest legendarny koszykarz NBA, Shaquille O’Neal, który podejmuje wyzwanie zostania „Największym piekarzem wszech czasów”. Spot reklamowy obfituje w humorystyczne momenty – od rozbijania jajek na głowie, przez podpalenie kuchni, aż po przypadkowe użycie sody oczyszczonej zamiast mąki, zanim Shaq z dumą prezentuje puszkę nowego, świątecznego smaku Pepsi.

Limitowana edycja o smaku piernika

Limitowana wersja napoju łączy w sobie nuty brązowego cukru, cynamonu, imbiru i melasy, które doskonale oddają klimat świątecznych wypieków. Nowy smak jest dostępny wyłącznie w ramach akcji Pepsi Drops, która trwa do 11 grudnia. Dodatkowo, użytkownicy TikTok Shop, którzy kupią dwa 10-paki Mini Puszek Pepsi, otrzymają za darmo jedną puszkę tego wyjątkowego smaku.

Nie jest to pierwsze wspólne przedsięwzięcie Pepsi i Shaquille’a O’Neala. Koszykarz wcześniej promował Mini Puszki Pepsi w nostalgicznej kampanii inspirowanej rokiem 1994, a także współprojektował sneakersy Reebok, których podeszwy zostały zmodyfikowane tak, aby pomieścić Mini Puszkę Pepsi.

Shaquille O’Neal i Pepsi w nowej reklamie

Obserwuj w Google News:

Google News
Subskrybuj
Powiadom o
guest

1 Komentarz
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
FigoFagot
FigoFagot
3 miesięcy temu

A ma na sobie buty przystępne cenowo?

1
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx