Olivia Rodrigo została nową globalną ambasadorką Lancôme. W tym roku artystka wyruszyła w wyprzedaną trasę koncertową GUTS World Tour, obejmującą 95 koncertów w arenach na terenie Ameryki Północnej, Europy, Wielkiej Brytanii, Azji i Australii.
Oprócz swoich osiągnięć muzycznych, Olivia Rodrigo uruchomiła inicjatywę „Fund 4 Good”, globalny program wspierający organizacje non-profit działające na rzecz praw reprodukcyjnych kobiet i dziewcząt oraz zwalczające przemoc ze względu na płeć.
Rodrigo pojawiła się na scenie muzycznej w 2021 roku dzięki swojemu debiutanckiemu albumowi „Sour”, który stał się światowym fenomenem, przynosząc jej uznanie krytyków, trzy nagrody Grammy i kilka przebojów, takich jak „Drivers License”, „Deja Vu” i „Good 4 U”. Jej drugi album „Guts”, wydany w 2023 roku, umocnił jej pozycję jednej z najjaśniejszych gwiazd przemysłu muzycznego dzięki hitom takim jak „Vampire” i „Bad Idea Right?”.
Poza muzyką Olivia Rodrigo odniosła sukces również w świecie marek, współpracując z takimi firmami jak Sony, Glossier i Crumbl Cookies. Obecnie promuje Lancôme w swoich mediach społecznościowych, gdzie ma ponad 38 milionów obserwujących na Instagramie, osiągając wskaźnik zaangażowania przekraczający 7%, oraz ponad 22 miliony obserwujących na TikToku, gdzie jej wskaźnik zaangażowania wynosi imponujące 12%.