Pierwsza Liga Piłkarska i Betclic ogłaszają, iż począwszy od sezonu 2024/2025 rywalizacja w Betclic 1 Lidze toczyć się będzie o nowy, zaprojektowany z myślą o rozgrywkach puchar. Kibice mogą obejrzeć trofeum podczas startującej w najbliższy piątek (22 listopada) trasy Betclic Trophy Tour.
Nadrzędnym celem działań Pierwszej Ligi Piłkarskiej oraz Betclic – Sponsora Tytularnego 1 Ligi – jest nieustanne podnoszenie poziomu sportowego, organizacyjnego i marketingowego rozgrywek. Dlatego też PLP i Betclic przedstawili nowe trofeum, o które od sezonu 2024/2025 rywalizować będą drużyny występujące w Betclic 1 Lidze. To niezwykle istotny krok na drodze rozwoju i budowy indywidualnego charakteru rozgrywek.
Nowy puchar za wygranie Betclic 1 Ligi ma niespełna sześć kilogramów wagi i 70 centymetrów wysokości. Został ręcznie wykonany ze stali szczotkowanej i składa się z dwóch wstęg i emblematu Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Odpowiedzialna za stworzenie trofeum jest Grupa Glasso, która w przeszłości współpracowała m.in. z FIFA.
Oprócz trofeum za mistrzostwo, nowy kształty zyskały także patery wręczane wicemistrzowi Betclic 1 Ligi oraz zwycięzcy barażów o awans do PKO BP Ekstraklasy.
– Dzięki naszym partnerom stopniowo realizujemy projekty, które dotychczas pozostawały wyłącznie w strefie planów. Jesteśmy szczęśliwi, że razem ze sponsorem tytularnym, firmą Betclic, stworzyliśmy dedykowane trofea, o które będą walczyć najlepsze pierwszoligowe drużyny – powiedział Marcin Janicki, prezes Pierwszej Ligi Piłkarskiej.
Betclic Trophy Tour – poczuj się jak mistrz i zobacz nowy puchar
Już w najbliższy piątek, meczem Wisła Kraków – Stal Rzeszów, rozpocznie się Betclic Trophy Tour. To trasa pokazowa, w trakcie której kibice będą mogli zobaczyć nowe nagrody na własne oczy.
Oprócz trzech trofeów, w specjalnej ciężarówce Betclic na fanów czekać będzie stół z piłkarzykami, konsola do gier oraz inne atrakcje. W ich ramach do wygrania będą m.in. bilety na mecze, piłki i inne gadżety.
Na fanów czekać będzie również specjalna strefa do malowania twarzy w klubowe barwy. Wszystko po to by w myśl zasady „kibicem się jest” dopingować ulubioną drużynę na sto procent.
– Wybraliśmy swój kurs w komunikacji marketingowej, dlatego po akcji z jacuzzi realizujemy kolejną, niestandardową aktywację sponsoringową. Chcielibyśmy, by hasło „kibicem się jest” fani kojarzyli z najlepszymi możliwymi doświadczeniami sportowymi. Dlatego oprócz prezentacji pucharów zapewnimy im masę rozrywek. Niezwykle cieszymy się, że odwiedzimy dziewięć miast i serdecznie zapraszamy do strefy pucharowej wszystkich kibiców. Gwarantujemy podkręcenie przedmeczowej atmosfery! – powiedział Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Harmonogram Betclic Trophy Tour:
22 listopada – Wisła Kraków – Stal Rzeszów
23 listopada – Chrobry Głogów – Odra Opole
24 listopada – Polonia Warszawa – Ruch Chorzów
29 listopada – Ruch Chorzów – Odra Opole
30 listopada – Miedź Legnica – GKS Tychy
1 grudnia – Górnik Łęczna – Stal Stalowa Wola
7 grudnia – GKS Tychy – Kotwica Kołobrzeg
8 grudnia – Wisła Płock – Warta Poznań
9 grudnia – ŁKS Łódź – Arka Gdynia