Polski remake międzynarodowego hitu „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie”, chwalony przez krytyków za doskonałe aktorstwo i umiejętne zaadaptowanie historii na polskie realia, w niecały tydzień zgromadził większą publiczność niż włoski pierwowzór, który przez cały okres obecności na ekranach przyciągnął przed ekrany niespełna 160 tysięcy widzów.
W weekend premierowy „(Nie)znajomi„, z blisko 133-tysięczną widownią, uplasowali się na 1. miejscu polskiego box office’u, a po niespełna tygodniu zdeklasowali wynik frekwencyjny „Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie” – do dzisiaj film Tadeusza Śliwy obejrzało już 235 000 widzów!
„(Nie)znajomi” to nieczęsty w polskim kinie przypadek produkcji komercyjnej, która przyciąga do kin masową widownię, a równocześnie jest bardzo wysoko oceniana przez krytyków (100% pozytywnych recenzji na mediakrytyk.pl).
W trakcie kolacji grupa przyjaciół decyduje się zagrać w nietypową grę. Muszą ujawniać wiadomości przychodzące na ich telefony, a rozmowy przełączać w tryb głośnomówiący. Szybko okazuje się, że każdy z uczestników gry skrywa sekrety, którymi wolałby się z nikim nie dzielić, a na pozór przyjemny wieczór wywraca ich świat do góry nogami.
Film wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Autorami adaptacji scenariusza są Katarzyna Sarnowska oraz Tadeusz Śliwa. Dystrybutorem „(Nie)znajomych” jest Dystrybucja Mówi Serwis, przy współpracy z firmą Bad Stork.