Przejdź do treści

Nicki Minaj i 50 Cent we wspólnym singlu „Beep Beep”

Nicki Minaj 50 Cent
Nicki Minaj, fot. mat. prasowy

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Nicki Minaj wypuściła singiel „Beep Beep” na którym gościnnie pojawił się jeden z najbardziej rozpoznawalnych raperów na świecie, 50 Cent.

Od ponad dekady Nicki Minaj nadaje ton muzyce i modzie, tworząc historię i budując osobistą markę megagwiazdy. Nicki jest pierwszą kobietą, która wprowadziła na listę Billboard Hot 100 setkę swoich hitów. Do dziś miała w zestawieniu imponującą liczbę 133 utworów, z czego trzy były numerami 1, 70 dotarło do Top 40 (rekord wśród raperek), a 23 było w Top 10 (także rekord w tej kategorii). Jako songwriterka może się także pochwalić największą liczbą utworów wprowadzonych do Billboard Hot 100 przez kobietę w poprzedniej dekadzie.

Jej przełomowy singiel „Super Bass” osiągnął ponad miliard wyświetleń na YouTube, podobnym sukcesem może się pochwalić także „Anaconda”. Nicki jest pierwszą kobietą, która przekroczyła tę magiczną barierę więcej niż jednym utworem.

Począwszy od debiutanckiego „Pink Friday” z 2010 r., kariera Nicki nieustannie się rozwija. Według informacji udostępnionych przez MRC Data, krążek w pierwszym tygodniu sprzedaży znalazł ponad 375 tys. nabywców. Wydawnictwo z miejsca uzyskało status w historii muzyki, stając się najchętniej kupowaną rapową płytą nagraną przez kobietę od czasu Lauryn Hill i jej „The Miseducation of Lauryn Hill” z 1998 r.

Oprócz sukcesów muzycznych Nicki realizuje się także w innych dziedzinach. Artystka była jurorką w „American Idol”, ma na koncie także role filmowe z „Innej kobiecie” (2014 r.) u boku Kate Upton, Cameron Diaz i Leslie Mann oraz w produkcji „Barbershop 3: Na ostro”. Minaj użyczyła także głosu jednej z postaci w filmie „Epoka lodowcowa 4: Wędrówka kontynentów”.

Gwiazda ma na koncie głośne współprace z markami Fendi, Adidas, H&M, Diesel, Mercedes-Benz, Sprint i Pepsi, wypuściła także na rynek kolekcję lakierów do paznokci przygotowaną z marką OPI, była także ambasadorką pomadek Viva Glam marki MAC. Według danych podanych przez Racked, sygnowana jej ksywką szminka była najlepiej sprzedającą się w historii marki. Nicki jest także współwłaścicielką platformy streamingowej TIDAL, a jej audycja „BEATS 1 QUEEN Radi

Nicki Minaj – Beep Beep (feat. 50 Cent)

W bieżącej dekadzie kariera Nicki Minaj wskoczyła na jeszcze wyższe obroty. W 2021 r. „Beam My Up Scotty” zawojowało rynek jako najmocniejszy debiut żeńskiego mixtape’u w historii Billboard 200, w tym samym roku „Super Bass” stało się jej pierwszym diamentowym singlem w USA. W 2022 r. „Super Freaky Girl” zaliczyło imponujący debiut na Billboard Hot 100, lądując od razu na szczycie zestawienia.

Piosenka była pierwszym singlem raperki w XXI w., który wspiął się na najwyższy stopień podium tego zestawienia. Nicki jest raperką z największą liczbą solowych krążków w Top 10 w historii listy Billboard 200, najczęściej nagradzaną raperką w ramach American Music Awards, a także pierwszą raperką, której utwory odtworzono na Spotify ponad 30 mld razy. Za sprawą wydanego przez kilkoma dniami „Pink Friday 2” wszystko ponownie staje się różowe.

Realnews.pl google news
OBSERWUJ W GOOGLE NEWS
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze

SPORT

MUZYKA

LIFESTYLE

FILM

REALNEWS.PL W GOOGLE NEWS:

Google News
Realnews.pl - wiadomości Google
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx