Miasta walczą o ochronę oddziału noworodków przed Covid-19

Fot. mat. prasowy

OBSERWUJ NAS:

Prezydenci polskich miast włączają się do udziału w ogólnopolskim projekcie charytatywnym #40MilionówSerc, którego celem jest wsparcie oddziałów noworodka w polskich szpitalach.

Zadaniem włodarzy zaproszonych do akcji przez fundację Pomaganie Jest Trendy jest nagranie fragmentu bajki, która w tym roku promować będzie jubileuszową edycję projektu fundacji. W akcji wezmą udział włodarze rywalizujących ze sobą o skalę pomocy 15 polskich miast oraz gwiazdy sportu i filmu jak w ubiegłych latach.

Do akcji zaproszeni zostali włodarze m.in.: Warszawy, Wrocławia, Łodzi, Poznania, Kalisza, Ostrowa Wielkopolskiego, Sopotu, Gdyni, Gdańska, Sopotu, Bydgoszczy, Szczecina, Chełma, Białegostoku, Bielska, Lublina, Olsztyna, Opola, Katowic, Koszalina i innych miast.

“To w ostatnim czasie szczególnie ważna akcja. Bez względu na to, jakie mamy zdanie na temat pandemii, warto pamiętać, że na oddziałach noworodka nasza akcja jest potrzeba ponad wszelką wątpliwość. Zarówno nowonarodzone dzieci jak i wykończone porodem matki są szczególnie narażone na wszelkiego rodzaju infekcje, warto zwrócić uwagę, iż działania naszej fundacji szczególnie skupiają się na wcześniakach, a takie dzieci potrafią rodzić się z wagą nawet poniżej 600 gram i znikomej odporności. To wszystko powoduje, że nasza akcja niesie pomoc, która potrzebna jest w okresie pandemii i pozostanie potrzebna po jej ustaniu, dlatego liczymy na wielką mobilizację lokalnej społecznośći” – wyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji.

Skala funduszy, jakie trafią na pomoc dla lokalnych szpitali w każdym mieście zależy od jego mieszkańców, a także od lokalnych kupców i oczywiście mediów.

Fot. mat. prasowy

W pomoc lokalna społeczność zaangażować może się bowiem na trzy sposoby:

  1. Kupując pozłacane monety o nominale “40 milionów serc”, emitowane przez Mennicę Sudecką na stronie : http://www.pomaganiejesttrendy.com.pl/#aktualnosci lub płytę z dziecięcymi piosenkami Duszka Babu na stronie jej wydawcy: https://www.mtj.pl/sklep/cd-duszek-babu-piosenki-duszka-babu-jak-zdrowo/
  2. Kupując w lokalnych sklepach produkty z fundacyjnym Duszkiem Babu na opakowaniu, z których całkowite zyski fundacja przeznaczy na pomoc szpitalom z regionów, w których zyski te zostały wygenerowane. Część sklepów w regionie już otrzymała oferty zakupu tych produktów, ale fundacja wciąż apeluje do kupców i hurtowni w regionie, aby zgłaszały się i zaopatrywały swoje półki w produkty fundacji, tak by mieszkańcy mogli pomagać w trakcie codziennych zakupów. Można się w tym celu zwracać mailowo: pomagam@40milionowserc.pl
    Wśród produktów z Duszkiem Babu znajdują się m.in. pielęgnacyjne i naturalne żele do dezynfekcji Virus Combat, herbaty, przyprawy, świeże kanapki i zdrowa żywność.
  3. Wspierając akcję poprzez jej popularyzację w lokalnych mediach oraz w serwisach społecznościowych, oznaczając hasłem #40MilionówSerc
POLECANE:  Gala Charytatywna i premiera Kalendarza Konesera Sztuki 2020 już 11 stycznia!

Dla miasta, którego mieszkańcy najaktywniej włączą się w akcję wybita zostanie również złota moneta o nominale odpowiadającym ilości mieszkańców, która zostanie wystawiona na licytację, a zyski z niej wspierać będą miejski szpital. W tym roku do akcji dołączyło wiele światowych gwiazd, takich jak choćby Ray Wilson (Genesis), Brian Harvey (East 17) czy słynny amerykański aktor i raper Sticky Fingaz (Onyx). Najbardziej zaangażowane w pomoc miasta otrzymają również możliwość zorganizowania jednej z flagowych imprez fundacji, których prezentację można obejrzeć w sieci:

Bieżące informacje na temat projektu i jego aktualnych wyników publikowane będą na stronach : www.fb.com/PomaganieJestTrendy oraz https://fb.me/e/1doCQnpo6

Akcję fundacji promowane są również poprzez piosenki z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd. Sam prezes fundacji ma za sobą trzy wydane płyty pod pseudonimem “Gorzki”, na których gościnnie pojawiły się takie gwiazdy jak Stanisław Soyka, Patricia Kazadi, Marek Torzewski czy amerykańscy raperzy tacy jak Bizarre (D12), Craig G i inni (teledyski do utworów można znaleźć w serwisie YouTube).

Oto przykładowe piosenki stworzone z udziałem polskich i zagranicznych gwiazd dla potrzeb fundacji :

Gorzki & Friends – Pomaganie jest trendy II
Gorzki feat. RobGitarnik & Sylvia – Spróbuj choć raz, zaufać miłości!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx
()
x