Przejdź do treści

Marka Douglas zainaugurowała Skin Care Weeks 2025

Fot. Mieszko Piętka/AKPA

Marka Douglas po raz trzeci zorganizowała wydarzenie, które łączy świat piękna i zaawansowanych technologii. Skin Care Weeks 2025 to wyjątkowa okazja, aby odkryć nowe trendy w pielęgnacji skóry. Sprawdź, co działo się podczas tej edycji!

Warszawskie Studio Tęcza stało się centrum świata beauty, goszcząc trzecią edycję Skin Care Weeks organizowaną przez Douglas. Wydarzenie przyciągnęło dziennikarzy, influencerów, gwiazdy i miłośników pięknej skóry, oferując nie tylko inspiracje, ale i możliwość zgłębiania wiedzy o pielęgnacji. W tym roku motywem przewodnim była High Tech Beauty, czyli zastosowanie innowacyjnych technologii w diagnostyce skóry.

High Tech w służbie pielęgnacji: Technologie, które zmienią Twój sposób dbana o skórę

Podczas wydarzenia zaprezentowano najnowocześniejsze urządzenia diagnostyczne, które – w połączeniu z ekspertyzą specjalistów – umożliwiają indywidualne dopasowanie kosmetyków. Katarzyna Mauduit, Marketing Director CEE Douglas, podkreśliła: „Stawiamy na innowacje i wiedzę, które inspirują. Tegoroczna edycja to ponad 40 marek prezentujących swoje bestsellery i technologie”.

Douglas Skin Care Weeks
Douglas Skin Care Weeks 2025, fot. Mieszko Piętka/AKPA

Jednym z najciekawszych narzędzi zaprezentowanych podczas eventu było Skin Screen marki Lancôme – owoc 20 lat badań nad skórą, które umożliwia precyzyjną analizę cery.

Gościem specjalnym była Joanna Czech – jedna z najbardziej renomowanych kosmetyczek na świecie, znana z pracy z gwiazdami takimi jak Kim Kardashian czy Jennifer Aniston. Joanna podkreśliła: „Dziś skóra jest bardziej wrażliwa niż 40 lat temu, często przez nadużywanie produktów. Eksperci i nowoczesne urządzenia to klucz do odpowiedzialnej pielęgnacji”.

W panelach eksperckich wzięły również udział Wiktoria Sadowska z Lancôme, Angelika Rafałko z Douglas oraz influencerka Martyna Grzenkowicz.

Tomasz Kozak, Customer Experience Manager CEE Douglas, zapowiedział: „W 2025 roku jesteśmy liderem beauty tech z ponad 100 zaawansowanymi urządzeniami, które będą dostępne w całej Polsce”.

Bezpłatna diagnostyka skóry dla każdego

Douglas zadbał o to, aby technologia była dostępna dla wszystkich. Podczas zakupów w perfumeriach można skorzystać z darmowej analizy skóry przy użyciu zaawansowanych urządzeń. Ekspertka Douglas, Angelika Rafałko, zachęcała do skorzystania z tej możliwości, podkreślając znaczenie profesjonalnej diagnostyki w codziennej pielęgnacji.

W ramach strategii CSR, Douglas zaangażował się w projekt filmowy „Światłoczuła”, opowiadający historię niewidomej bohaterki. Jak wyjaśniła Katarzyna Mauduit: „To kolejny krok w tworzeniu przestrzeni inkluzywnych i dostosowaniu naszej oferty do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”.

Zobacz więcej w dziale – moda i uroda.

Douglas Skin Care Weeks
Anna Dec i Joanna Czech, fot. Piętka Mieszko/AKPA
Douglas Skin Care Weeks
Martyna Grzenkowicz, fot. Piętka Mieszko/AKPA
Douglas Skin Care Weeks
Beata Madeja i Łukasz Kędzior, fot. Piętka Mieszko/AKPA
Douglas Skin Care Weeks
Dorota Czaja, fot. Piętka Mieszko/AKPA
Douglas Skin Care Weeks
Wiktoria Sadowska, fot. Piętka Mieszko/AKPA

Obserwuj w Google News:

Google News
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx