Mokotowska 43 – warto zapamiętać ten adres. To właśnie w odrestaurowanej kamienicy w samym centrum Warszawy mieści się showroom Mrs. Drama. Autorska marka Małgorzaty Rozenek-Majdan zadebiutowała na rynku kilka miesięcy temu. W piątkowe, majowe popołudnie odbyło się uroczyste otwarcie showroomu z udziałem dziennikarzy.
Małgorzata Rozenek-Majdan -Mrs Drama. Znana prezenterka telewizyjna zaprezentowała się w białym garniturze własnego projektu i trzeba przyznać, że jak zwykle wyglądała perfekcyjnie. Stylizację uzupełniła minimalna ilością dodatków, co podkreśliło efekt „wow”. W autorskiej kolekcji Małgorzata postawiła na proste, ponadczasowe wzornictwo, szlachetne materiały i doskonałą jakość wykończenia. To, co wyróżnia Mrs. Drama na tle innych marek to fakt, że wszystkie ubrania szyte z polskich materiałów, w polskich szwalniach.
„Nie chcieliśmy robić premiery marki wraz z jej wejściem na rynek, bo sami byliśmy ciekawi, jaka będzie reakcja klientów. Po kilku miesiącach z dumą możemy ogłosić, że 80% naszych klientek do nas wraca, a średni koszyk zakupowy jest na poziomie 1000 złotych! Rzeczywistość przerosła nasze oczekiwania i co tu dużo mówić, ja i moi partnerzy biznesowi możemy mówić o sukcesie” – przyznała Małgorzata Rozenek-Majdan.

Małgorzata Rozenek-Majdan – autorska marka
W kolekcji Mrs. Drama zakochają się miłośniczki ponadczasowej mody, które cenią sobie minimalizm i wysoką jakość. W portfolio marki znajdziemy proste T-shirty, leginsy, dresy i oversizowe bluzy, również klasyczne garnitury, marynarki, koszule i sukienki. Słowem wszystko, czego potrzebuje kobieta w swojej szafie, w stonowanej kolorystyce – od śnieżnej bieli do mocnej czerni.
„Moda ma być odpowiedzialna, a co za tym idzie, dbać o losy naszej planety. Każda następna kolekcja będzie idealnie pasować do ubrań, które mamy w aktualnej kolekcji. Pozwoli to stworzyć szafę marzeń, a przy tym uniknąć nadmiernego konsumpcjonizmu. Wiem, że są klientki, które wolą kupić jedną, porządną rzecz i wydać trochę więcej, niż wypchać szafę ubraniami, które zniszczą się przy pierwszym praniu” – dodała bizneswoman.
Oczywiście o tym, że dobra jakość ma swoją cenę, wiadomo nie od dziś i trudno z tym dyskutować. Za T-shirt trzeba zapłacić 119 złotych, piękny szal to koszt 329 złotych, a za elegancką białą koszulę trzeba będzie zapłacić 329 złotych. Showroom przy Mokotowskiej zaprasza codziennie od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00.