Madison Beer połączyła siły z Kate Spade New York w ramach świątecznej kampanii reklamowej marki na 2024 rok. Kampania, która towarzyszy długo wyczekiwanemu Przewodnikowi Prezentowemu marki, celebruje radość z dawania oraz inspiruje do dzielenia się radością.
W nagraniu wideo promującym kampanię reklamową 25-letnia piosenkarka i autorka tekstów pojawia się w towarzystwie swojej najlepszej przyjaciółki Leny Fultz, a także influencerek Lilly Russell i Pameli Valdez. Temat przewodni kampanii – znajdowanie radości poprzez inspirowanie innych – wpłynął również na wyjątkowy proces wyboru obsady. Każda uczestniczka nominowała swoją najlepszą przyjaciółkę, podkreślając ich znaczenie w swoim życiu.
Przed rozpoczęciem zdjęć Madison Beer zaskoczyła przyjaciółki Russell i Valdez, wykonując do nich wzruszający wideo-telefon z zaproszeniem na plan zdjęciowy. Finalne wizualizacje kampanii przedstawiają emocjonalne świadectwa, ukazujące powody, dla których każda z przyjaciółek została wybrana do tego projektu celebrującego przyjaźń i hojność.
Dla Madison Beer współpraca z Kate Spade to kolejny krok w jej imponującej karierze, obok takich marek jak JBL, Cash App czy Fenty Beauty. Jej udział wpisuje się w tradycję współpracy marki z innymi znanymi postaciami, takimi jak Madison Thompson, Rob Gronkowski czy Nicola Coughlan. Kampania ta nie tylko podkreśla wartość relacji międzyludzkich, ale również stanowi doskonałe źródło inspiracji na nadchodzący świąteczny sezon.