Przejdź do treści

Madison Beer łączy siły z Kate Spade New York w świątecznej kampanii reklamowej 2024

Fot. kate spade new york

Madison Beer połączyła siły z Kate Spade New York w ramach świątecznej kampanii reklamowej marki na 2024 rok. Kampania, która towarzyszy długo wyczekiwanemu Przewodnikowi Prezentowemu marki, celebruje radość z dawania oraz inspiruje do dzielenia się radością.

W nagraniu wideo promującym kampanię reklamową 25-letnia piosenkarka i autorka tekstów pojawia się w towarzystwie swojej najlepszej przyjaciółki Leny Fultz, a także influencerek Lilly Russell i Pameli Valdez. Temat przewodni kampanii – znajdowanie radości poprzez inspirowanie innych – wpłynął również na wyjątkowy proces wyboru obsady. Każda uczestniczka nominowała swoją najlepszą przyjaciółkę, podkreślając ich znaczenie w swoim życiu.

Przed rozpoczęciem zdjęć Madison Beer zaskoczyła przyjaciółki Russell i Valdez, wykonując do nich wzruszający wideo-telefon z zaproszeniem na plan zdjęciowy. Finalne wizualizacje kampanii przedstawiają emocjonalne świadectwa, ukazujące powody, dla których każda z przyjaciółek została wybrana do tego projektu celebrującego przyjaźń i hojność.

Dla Madison Beer współpraca z Kate Spade to kolejny krok w jej imponującej karierze, obok takich marek jak JBL, Cash App czy Fenty Beauty. Jej udział wpisuje się w tradycję współpracy marki z innymi znanymi postaciami, takimi jak Madison Thompson, Rob Gronkowski czy Nicola Coughlan. Kampania ta nie tylko podkreśla wartość relacji międzyludzkich, ale również stanowi doskonałe źródło inspiracji na nadchodzący świąteczny sezon.

Obserwuj w Google News:

Google News
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najczęściej oceniane
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx