Frozengem Studio ogłosiło, że demo gry „Dungeons of the Amber Griffin” jest teraz dostępne na platformie GOG. To daje graczom więcej możliwości wyboru ulubionej platformy. Z tej okazji, studio opublikowało nowy trailer, który jest odświeżoną wersją wcześniejszego zwiastuna gry.
Nowa odsłona gry pozwala graczom na dogłębne zapoznanie się z mechaniką, w tym walką i eksploracją, oraz na wypróbowanie różnych trybów gry, takich jak Speedrun, Puzzle, Benchmark, a także unikalny tryb muzyczny z utworami zespołu Percival Schuttenbach, współtwórców muzyki do „Wiedźmina 3”.
„Minęło sporo czasu, odkąd zaprezentowaliśmy pierwszy zwiastun gry w technologii Unreal Engine 4. Od tego momentu gra przeszła przez fazę prototypowania, otrzymała pełny lifting graficzny 2D/3D i została przeniesiona na Unreal Engine 5. Nadszedł czas, aby zaprezentować zwiastun, który odzwierciedla aktualną wersję gry” – mówi Tomasz Rożyński, CEO Frozengem Studio.
W ciągu ostatnich dwóch lat zespół Frozengem Studio podjął trudną decyzję o migracji gry z Unreal Engine 4 na Unreal Engine 5. Choć zmiana była kosztowna i ryzykowna, okazała się warta wysiłku. Dzięki najnowszej technologii gra prezentuje się znacznie lepiej, pozwalając graczom bardziej wczuć się w klimat magicznych Kaszub.
„W małym zespole produkcyjnym (2 osoby) łatwiej wprowadzać kluczowe zmiany optymalizacyjne i programistyczne, które testujemy dzięki wsparciu społeczności. Mimo że kosztowało nas to dużo pracy i przesuwaliśmy termin kampanii crowdfundingowej na Kickstarterze, uznaliśmy, że priorytetem jest dopracowanie mechanik i optymalizacji gry, zanim poprosimy graczy o wsparcie finansowe” – dodaje Tomasz Rożyński.
Lochy Bursztynowego Gryfa – zwiastun. Zapowiedź Remix Unreal Engine 5
Studio regularnie aktualizuje publicznie dostępną wersję gry i aktywnie komunikuje się z graczami. Na kanale Discord gracze zgłaszają swoje uwagi i proponują ciekawe rozwiązania.
„Dzięki wsparciu graczy wprowadzamy ciągle nowe aktualizacje i poprawki rozgrywki. To dzięki nim nasza gra staje się coraz lepsza, za co jesteśmy niezmiernie wdzięczni. Teraz skupiamy się na przygotowaniach do kampanii na Kickstarterze. Liczymy na jej sukces i na to, że w pełnej wersji gry usłyszymy muzykę Percival Schuttenbach” – mówi Tomasz Rożyński.
Więcej o planach produkcyjnych gry można przeczytać na stronie: dungeons-griffin.com.