Snoop Dogg podtrzymuje trend wprowadzania na rynek własnych alkoholi przez raperów i wypuszcza gin Indoggo.
Dwadzieścia sześć lat po tym, jak legenda hip-hopu wydała swój przebój „Gin and Juice”, wprowadza na rynek Indoggo Gin. Alkohol zostanie wprowadzony na rynek w Kalifornii w tym miesiącu, jednak do szerszej sprzedaży dopiero w 2021 roku. Gin jest destylowany pięć razy i zawiera siedem składników roślinnych, w tym pomarańczę, kolendrę i kasję, nasyconych „całkowicie naturalnym” smakiem truskawek. Fioletowa butelka ma białe logo z odwróconymi literami „G” w napisie Indoggo.
Indoggo by Snoop Dogg

Gin powstał we współpracy Snoop Dogga z Trusted Spirits oraz importerem napojów spirytusowych Prestige Beverage Group. Dzięki temu Indoggo będzie funkcjonować na rynku pod nazwiskiem rapera. „Indoggo wyróżnia się spośród innych dżinów, ponieważ Snoop potrzebował dwóch lat, aby wypracować soczysty i orzeźwiający profil smakowy. Jego oddanie marce czyni go idealnym partnerem” – możemy przeczytać w komunikacie Trusted Spirits. Oczywiście raper ma nadzieję, że wstrząśnie branżą dżinów przystępnym stylem Indoggo.
„Nie mogę się doczekać, aż świat skosztuje mojego ginu! Kiedy pisałem Gin & Juice w 1994 roku, chodziło o dobre uczucia i prawdziwe przeżycia, naturalnie stało się to hymnem”– powiedział Snoop Dogg.