Jak wielkie domy mody mogą zwalczyć problem podróbek na rynku? W przypadku Gucciego chodzi o umieszczenie napisu „Fake Not” na całej kolekcji.
Podróbki to duży problem w branży luksusowej, ale dom mody Gucci znalazł całkiem zabawny sposób na pokonanie fałszerzy. Dyrektor kreatywny Alessandro Michele jest znany ze swoich maksymalistycznych kreacji, ale kolekcja Fake Not jest prawdopodobnie najodważniejszą z dotychczasowych kolekcji marki.

W zaprezentowanej nowej kolekcji po obu stronach butów, odzieży wierzchniej, szalików i innych akcesoriów widnieją napisy „Fake” oraz „Not” w kolorze żółtym oraz dwukolorowy pasek w kolorze zielonym i czerwonym.

Motyw „Gucci Fake Not” po raz pierwszy pojawił się na wybiegu podczas pokazu mody męskiej Gucci Jesień/Zima 2020/21. Inspiruje się przywłaszczaniem sobie logo luksusowej marki, które rozpoczęło się w latach 80. XX wieku i od tego czasu stało się częścią języka streetwearu. Projekty z nowym motywem można już nabyć na oficjalnej stronie domu mody Gucci.
ale chujowe