FAME i Betclic z nową, rekordową i aż 3 letnią umową. Strategiczne partnerstwo liderów branży rozrywkowej

FAME Betclic
Fot. mat. prasowy

FAME MMA, największa w Europie federacja freakfight oraz globalna marka bukmacherska Betclic, zawarły nową umowę o współpracy strategicznej na lata 2022-2025. Jednym z głównych założeń na kolejne lata jest poszerzenie współpracy o przedsięwzięcia realizowane nie tylko w ramach FAME – takie jak np. niedawno powstała federacja MOVE.

FAME i Betclic zawarły partnerstwo na okres aż 36 miesięcy. Tak długi horyzont czasowy podobnych umów jest niespotykany w branży freakfight. Zakres umowy obejmować będzie nie tylko współpracę przy realizacji zakładów na gale FAME, ale również daleko idącą współpracę w działaniach komunikacyjnych, promocyjnych oraz wspólne zaangażowanie w nowe przedsięwzięcia z branży rozrywkowej.

Pierwszym rezultatem nowej umowy jest wspólne zaangażowanie w projekt MOVE Federation. Tam topowi polscy influencerzy będą rozgrywać mecze piłkarskie na specjalnych, widowiskowych zasadach. Włodarze FAME zostali mianowani kapitanami dwóch drużyn, które wezmą udział w turnieju. Zakłady na galę MOVE będą natomiast realizowane przez firmę Betclic.

Wyniki FAME MMA 15. Niesamowite emocje podczas gali

– Kiedy nieco ponad dwa lata temu wchodziliśmy w świat freakfightów i podpisywaliśmy pierwszą umowę z Fame MMA, robiliśmy to w poczuciu wiary w ten projekt i jego duży potencjał biznesowy. Dziś mamy pewność, że była to dobra decyzja. Mamy za sobą wiele ciekawych działań i darzymy się zaufaniem. Efektem tego jest przedłużenie współpracy aż o trzy lata i rozszerzenie jej o nowe, wspólne działania – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic.

Skazani na sukces

Popularność FAME wzrasta z roku na rok. Świadczą o tym wypełnione po brzegi największe hale widowiskowo-sportowe, rekordowe liczby sprzedanych licencji pay-per-view, oraz publiczność oglądająca transmisję z konferencji oraz programów CAGE i F2F. Najbardziej popularnie z nich osiągają oglądalność na poziomie ponad 300 tys. widzów – co stanowi absolutny rekord polskiego YouTube’a. Jak mówią przedstawiciele federacji, Betclic był motorem napędowym tego procesu. Kontynuacja tak owocnej współpracy pozwala włodarzom FAME ze spokojem spoglądać w przyszłość.

ZOBACZ:  Ligi zawodowe sportów halowych: już trzeba rozmawiać o nowym sezonie

– Wybór Betclic był dla nas zupełnie oczywisty i nie towarzyszyły mu żadne wątpliwości. Uzasadnienie jest proste: zwycięskiego składu się nie zmienia. Nasza dotychczasowa współpraca przebiegała naprawdę modelowo. Co dla FAME jest zupełnie wyjątkowe w tej współpracy to zaangażowanie i profesjonalizm z jakim Betclic działa na rzecz promocji i rozwoju wizerunkowego naszych wydarzeń. Dzięki tej współpracy zrozumieliśmy, czym różni się sponsor od partnera – komentuje Krzysztof Rozpara, jeden z właścicieli FAME MMA.

Liczby nie kłamią

Widowiska spod znaku FAME MMA są wyjątkowo angażujące. Dowodem tego jest choćby liczba osób typujących faworytów. Suma wszystkich wygranych zakładów na FAME w Betclic wynosi na chwilę obecną ponad 10 milionów zł. Należy do tego dodać 1,5 mln osób obserwujących konto FAME na Instagramie czy średnią sprzedaży ppv na poziomie ponad 500 000 licencji. Jak widać, filarem popularności FAME jest zaangażowana społeczność zgromadzona wokół projektu. Perspektywa dalszej, pogłębionej współpracy FAME i Betclic z pewnością jeszcze bardziej wzmocni tę integrację. Udostępni również fanom FAME nowe obszary rozrywki.

Najbliższa gala FAME 16 odbędzie się 5 listopada na Arenie Gliwice. Na prawie tydzień przed wydarzeniem, zostały do nabycia już ostatnie wejściówki.

Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii. Od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Marka od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Betclic w przeszłości wspierał reprezentację Polski w siatkówce oraz Lechię Gdańsk. Aktualnie sponsoruje drużynę Piasta Gliwice (Mistrzów Polski 2019), a od sierpnia 2020 roku także federację sztuk walk Fame MMA.

UDOSTĘPNIJ:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Subskrybuj
Powiadom o
guest

0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx