Evanescence namawiają Amerykanów do głosowania

Evanescence / fot. mat. prasowy

OBSERWUJ NAS:

Zespół Evanescence wraz z organizacją HeadCount zaprezentowali spot o nazwie “Use My Voice” zachęcający Amerykanów do aktywnego uczestnictwa w głosowaniu.

Wideo zawiera fragment utworu grupy “Use My Voice”, który miał swoją premierę 14 sierpnia. Inicjatywa Use My Voice ma na celu informowanie obywateli Stanów Zjednoczonych w jaki sposób można bezpiecznie głosować, nie wychodząc z domu. Osoby, który rejestrują się na stronie dostają bilet na koncert Evanescence online, który odbędzie się tej jesieni.

Liderka Evanescence Amy Lee wypowiedziała się na temat akcji: “Dla wielu Amerykanów głosowanie wydaje się przytłaczające. Podczas ostatnich głosowań mogliśmy zobaczyć ogromne kolejki do urn na przykład w stanie Georgia. Niestety w Stanach nie jest to indywidualny przypadek. Zdarza się to aż za często, szczególnie podczas obecnej sytuacji, przez co nie wszyscy mogą skorzystać z prawa do głosowania. Kampania “Use My Voice” polega na zachęceniu ludzi do użycia swojego głosu wypełniając kartę do głosowania. Promowanie łatwego dostępu do rejestracji i uczestnictwa w wyborach to nie sprawa demokratów czy republikanów, tylko wszystkich obywateli. Sprawa, którą wszyscy powinniśmy promować, bo nie ma większej oznaki patriotyzmu niż korzystanie z prawa do głosu”.

@evanescenceofficial Instagram

“Use my Voice” to również nazwa nowego singla Evanescence, który ukazał się 14 sierpnia i znajdzie się na nadchodzącym albumie grupy „The Bitter Truth”. Poprzednie utwory zapowiadające krążek, takie jak „Wasted On You” oraz „The Game Is Over” zyskały uznanie magazynów The New York Times, Elle, Rolling Stones i innych. Niedawno grupa zaprezentowała teledysk do singla „Wasted On You”, który został nakręcony podczas kwarantanny. Wideo zyskało nominacje do muzycznych nagrodach MTV w kategorii Best Rock.

ZOBACZ:  Tomasz Kot, Arek Jakubik, Karolina Czarnecka, Wojciech Mecwaldowski i Bovska w najnowszym teledysku L.U.C. z filmowo-poetyckiej płyty "Good L.U.C.K."

HeadCount to bezpartyjna organizacja non-profit, która ma na celu promowanie korzystania ze swoich demokratycznych praw poprzez muzykę, kulturę oraz media. Od 2004 roku HeadCount przyczynili się do rejestracji ponad 650 tysięcy głosujących i współpracowali z takimi gwiazdami jak: Ariana Grande, Camila Cabello, Dave Matthews Band, Jay-Z, Beyonce, March for Our Lives, RuPaul’s, czy DragCon. Za sprawą 40 tysięcy wolontariuszy HeadCount to jedna z najbardziej aktywnych organizacji pozarządowych w Stanach Zjednoczonych. Po wprowadzeniu restrykcji związanych z pandemią COVID-19 cała akcja została przeniesiona do sieci, gdzie obywatele są uświadamiani o możliwości zdalnego głosowania.