Już w najbliższą sobotę, 28 października, odbędzie się pierwsze w nowym sezonie El Clásico. Będzie to jeszcze bardziej wyjątkowe spotkanie niż zazwyczaj – FC Barcelona zaprezentuje się w specjalnych koszulkach z logo The Rolling Stones. To oczywiście element kampanii promującej najnowszy album legendy, „Hackney Diamonds”, wynikający ze współpracy dumy Katalonii z firmą Spotify.
Współpraca The Rolling Stones x FC Barcelona to także m.in. specjalna sesja zdjęciowa oraz pop-up store:
Częścią tej kolekcji jest picture disc „Hackney Diamonds” z logo The Rolling Stones, w Polsce dostępny wyłącznie w Muzyka.sklep.pl. „Hackney Diamonds” to pierwszy album studyjny The Rolling Stones z nowym materiałem od 2005 roku. W opinii wielu dziennikarzy – najlepszy od czterech dekad!
Album „Hackney Diamonds” zawiera 12 utworów i powstał w wielu lokalizacjach na całym świecie, w tym Henson Recording Studios w Los Angeles, Metropolis Studios w Londynie, Sanctuary Studios w Nassau na Bahamach, Electric Lady Studios w Nowym Jorku oraz The Hit Factory/Germano Studios w Nowym Jorku.
Nieodżałowany perkusista Charlie Watts pojawia się w dwóch utworach – „Mess It Up” oraz „Live By The Sword”. Na tym drugim kawałku słychać też dawnego basistę Stonesów, Billa Wymana. „Sweet Sounds of Heaven” to gościnne występy Lady Gagi oraz Steviego Wondera. W „Get Close” i „Live By The Sword” usłyszymy Eltona Johna na pianinie, natomiast w „Bite My Head Off” na basie gra Paul McCartney.
„Hackney Diamonds” nagrane przez The Rolling Stones w składzie: Mick Jagger, Keith Richards, Ronnie Wood. To pierwsza w dorobku zespołu współpraca z producentem i muzykiem Andrew Wattem.