Brytyjski piosenkarz i autor tekstów George Ezra zaprasza fanów na wirtualny koncert, zaprojektowany na wzór jego najnowszego albumu „Gold Rush Kid”.
Wydarzenie odbędzie się na platformie Roblox, która poprzez wspólne doświadczenia łączy miliony ludzi. Wirtualny świat Ezry inspirowany jest jego zamiłowaniem do podróży, tym, co motywowało artystę do stworzenia muzyki i co się za nią kryje. Fani odkrywać będą twórczość muzyka w starannie wyselekcjonowanych środowiskach dostosowujących się w czasie rzeczywistym do granych utworów. W ten wirtualny świat można wejść już dzisiaj i tym samym zacząć świętować wydany 10 czerwca „Gold Rush Kid” – trzeci z rzędu album George’a Ezry, który w Wielkiej Brytanii stał się numerem 1.
Fani, którzy odwiedzą Robloxa przed koncertem, mają okazję zbadać kontekstowy krajobraz albumu oraz zebrać puzzle wokół sceny na szczycie zaśnieżonej góry inspirowanej okładką płyty. Ponadto otrzymają dostęp do wirtualnego sklepu z gadżetami (Verch), gdzie czekają na nich akcesoria inspirowane piosenkami z „Gold Rush Kid”. Wśród gadżetów znajdują się okulary przeciwsłoneczne z teledysku do singla „Green Green Grass”, a także jeansowa kurtka, w której George pozuje na okładce albumu.
Inne atrakcje to samolot Gold Rush Plane, który prowadzi fanów do interesujących miejsc na mapie, budka fotograficzna, w której mogą pozować i oczywiście robić selfie wraz z awatarem George’a Ezry, zachęcający do eksploracji mapy quiz oraz elementy układanki ukryte w tajnych lokalizacjach. Funkcja znana społeczności Roblox jako „obby”, zachęca użytkowników do poruszania się po poziomach unikając przeszkód.
Gold Rush Kid w Roblox
Wirtualny koncert rozpocznie się w piątek 29 lipca o godzinie 18:00 polskiego czasu. Ezra wykona utwory z jego albumu „Gold Rush Kid”. Występ będzie powtarzany co godzinę aż do poniedziałku 1 sierpnia, godz. 8:00 czasu polskiego. Podczas występu awatar artysty poprowadzi fanów przez różne scenografie, które odwołują się do każdego utworu. Fani mogą konkurować ze sobą lub wspólne wykonywać różne zadania, dzięki czemu będą zdobywać punkty, które można wykorzystać w sklepie Verch. Każdy koncert będzie trwał od 15 do 20 minut. Ponadto, tuż po premierowym występie, fani będą mogli wziąć udział w krótkim Q&A na żywo z awatarem George’a Ezry. Po kolejnych koncertach pytania i odpowiedzi z pewnością będą się powtarzać.
George Ezra mówi: „Nie mogę się doczekać, aż wszyscy odkryją możliwości, które stworzyliśmy wokół „Gold Rush Kid”, i zobaczą, jak album przybiera nowe, ekscytujące formy. W ciągu ostatnich kilku lat grałem koncerty w naprawdę niesamowitych miejscach, ale to będzie coś zupełnie innego. Oczywiście do zobaczenia!”.
Wydarzenie „Gold Rush Kid Experience” George’a Ezry zorganizowało 4th Floor Creative, Sony Music Global Digital Business Division i Columbia Records UK oraz stworzone przez studio MELON.