BoyWithUke przebija samego siebie z kolejnym singlem „Out of Reach”. Artysta wystąpi w koncercie organizowanym na platformie Roblox w ramach wsparcia kampanii charytatywnej fundacji Comic Relief US.
Po raz kolejny, ponadczasowy talent kompozytorski BoyWithUke został podbity futurystyczną produkcją, organiczną instrumentacją oraz odpowiednią dozą opowiadania o złamanym sercu w starym dobrym stylu. Do „Out of Reach” powstało także lyric video, a sam artysta o singlu mówi: – Uwielbiam energię tego kawałka. Gdy go słyszę, mam ochotę rzucić wszystko i wyruszyć w przygodę.
W nocy z piątku na sobotę o 1:00 czasu polskiego, BoyWithUke zagra koncert na platformie Roblox. Tam też zadebiutuje z wykonaniem „Out of Reach” na żywo. Organizatorem wydarzenia jest Comic Relief US, a występ przygotowany jest w ramach gry Kids Relief’s SolarPunk Simulator. To jeden z pierwszych wirtualnych światów stworzonych przez organizację non profit. Fundacja zbiera pieniądze, by pomóc młodzieży wyrwać się z cyklu biedy.
„Out of Reach” to następca „Antisocial EP”. Wydawnictwo zgromadziło miliony streamów m.in. za sprawą singla „Rockstar”. Utwór ma ponad 11 mln streamów w Spotify i 4 mln wyświetleń na YouTube. Teledysk do kawałka nakręcono w Toronto. Reżyserem jest Kevin Lien.
„Sick Of U” z Oliverem Tree zdobyło ponad 55 mln streamów w Spotify i 22 mln wyświetleń klipu na YouTube. Występ BoyWithUke z „Toxic” dla Genius pozostaje najchętniej oglądanym filmem koncertowym w historii portalu. Do tej pory zgromadził ponad 101 mln wyświetleń.
BoyWithUke ma ponad 7 mln obserwujących na TikToku, 3 mln na YouTube i niemal 10 mln słuchaczy miesięcznie w Spotify. Jego pełnowymiarowy debiut „Serotonin Dreams” znacznie pomógł w podwyższeniu tych liczb. Dziennikarze The Honey Pop określili wydawnictwo mianem „albumu naszych marzeń”. Piosnka „Toxic” ma status platyny w USA i ponad 1,2 miliarda streamów na całym świecie oraz #1 w zestawieniu Alternative Radio Chart. Utwór zajął siódme miejsce na liście trendujących utworów z 2022 wśród amerykańskich użytkowników Google. W 2022 roku BoyWithUke po raz pierwszy w karierze wyprzedał koncerty headlinerskie w Nowym Jorku i Los Angeles.