Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo

Blowek Fantasyexpo
Blowek, fot. mat. prasowy

OBSERWUJ NAS:

Karol “Blowek” Gązwa zmienia po latach agencję, a jego nowym domem będzie Fantasyexpo. Blowek, to jeden z największych polskich YouTuberów, a dzięki internetowej sławie niejednokrotnie pojawiał się również w mediach masowego przekazu. Fantasyexpo będzie odpowiedzialne za zarządzanie nowymi projektami Blowka, a także wesprze w jego dalszym rozwoju komercyjnym i biznesowym. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Patryk Wolski Management.

Karol “Blowek” Gązwa – autor książki „Zostań YouTuberem” to jeden z najpopularniejszych youtuberów w Polsce. Jest autorem największego w Polsce, pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube – ponad 4,7 mln. Twórca 1436 filmików, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwuje go 1,7 miliona osób. Swoją przygodę z internetową twórczością rozpoczął w 2009 roku, będąc jeszcze w szkole podstawowej. W 2011 roku założył kanał “Blowek”, i przez 10 lat jako pierwszy w Polsce zgromadził na swoim kanale ponad 4 miliony subskrybentów! Jeszcze w 2014 roku trafił na listę 20 najbardziej wpływowych nastolatków przygotowaną przez Gazetę Wyborczą. Po latach nagrywania i wyświetleniach liczonych w setkach milionów, wprowadził w świat YouTube samego Cezarego Pazurę.

Blowek tworzy zarówno treści gamingowe, vlogi, challenge a także podejmuje w swoich odcinkach ciekawych gości. W zeszłym roku, przy zachowaniu szczególnych środków bezpieczeństwa, udało mu się spełnić małe marzenie. Przeprowadził bowiem wywiad z Dawidem Podsiadło w ramach wspólnej fascynacji światem gwiezdnych wojen.

Blowek w Fantasyexpo

Po 6 latach Karol Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo, która będzie odpowiedzialna za zarządzanie nowymi projektami oraz wesprze go w dalszym rozwoju biznesowym. Kooperacja ma na celu wzmocnienie obecności w branży marketingowej. W zakresie działań wizerunkowych i PR w dalszym ciągu współpracować będzie z agencją Wolski Management.

instagram.com/blowek5

Kamil Górecki, CEO Fantasyexpo: – To dla nas wielka duma, móc współpracować z najlepszymi i największymi. Staramy się działać na zasadzie butikowej i od lat reprezentujemy wyjadaczy Twitcha i świata gamingu, którzy swoją merytoryką mogą wspierać marki. Rośniemy w esporcie i komunikacji. Współpraca z takimi gwiazdami jak Izak, Pasha, Dis czy Ewron nauczyła nas jak zapewniać gwiazdom dom. Nie przeszkodziło to nam jednak współpracować z 450 twórcami z Europy (w tym 158 z Polski) i Stanów Zjednoczonych w roku ubiegłym. Przygoda jaką zaczynamy z Blowkiem ma odświeżyć biznesowo i komercyjnie jego sylwetkę. Postaramy się dać z siebie wszystko, co mamy najlepsze. Równocześnie korzystając ze wsparcia Patryka Wolskiego, który wspólnie z naszym działem komunikacji PR będą dbali o jego wizerunek.

Karol “Blowek” Gązwa: – Cieszę się, że mogę dołączyć do Fantasyexpo. Dla mnie to zespół profesjonalistów w każdej dziedzinie. Z entuzjazmem patrzę w przyszłość. Myślę, że będzie nam się dobrze współpracowało, a efekty będzie można zobaczyć już niebawem.

ZOBACZ:  Kryształowy chłopak - premiera biograficznej książki Damiana „Stiflera” Zduńczyka już 1. grudnia!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
0
Chcemy poznać Twoją opinię na ten temat, zostaw komentarzx
()
x