Addison Rae, gwiazda TikToka i ikona mody, kontynuuje swoją spektakularną karierę w świecie stylu, występując w najnowszej kampanii Saint Laurent „As Time Goes By”.
Reżyserowana przez Nadię Lee Cohen seria sześciu krótkometrażowych filmów zgłębia takie tematy jak miłość, pragnienie, czas i marzenia, czerpiąc inspirację z dzieła Marcela Prousta „W poszukiwaniu straconego czasu”.
Addison Rae towarzyszy w tej prestiżowej kampanii imponująca obsada, w tym Chloë Sevigny, John Waters, Charlotte Gainsbourg i Cooper Koch. Pod kreatywnym kierownictwem Anthony’ego Vaccarello kampania celebruje dziedzictwo Saint Laurent, jednocześnie pozycjonując Rae jako kluczową postać współczesnej narracji marki.
Dla Addison Rae jest to kolejny kamień milowy w jej rozwijającej się karierze. W 2024 roku zdobyła uznanie również dzięki współpracy z Vaquera x Marc Jacobs oraz wydaniu dwóch przebojowych singli – „Diet Pepsi” i „Aquamarine”.
Dla Rae, która od debiutu na TikToku konsekwentnie rozwija swoje talenty w różnych dziedzinach, udział w tej kampanii to dowód na jej status jako ikony współczesnej popkultury i mody.