Utwór „Candy Shop” 50 Centa z 2005 roku osiągnął ponad miliard odtworzeń na Spotify, co stanowi ogromne osiągnięcie w jego karierze. Piosenka, pochodząca z albumu „The Massacre”, była wielkim hitem w połowie lat 2000.
„Candy Shop” za którego produkcję opowiada Scott Storch z gościnnym udziałem wokalistki Olivii, szybko stał się popularny, zajmując pierwsze miejsce na liście Billboard Hot 100 i zdobywając nominację do nagrody Grammy w kategorii Najlepsza Piosenka Rapowa w 2006 roku.
„Candy Shop” jest drugim utworem 50 Centa, który przekroczył miliard odtworzeń na Spotify, po „In Da Club”. Osiągnięcie to podkreśla trwały wpływ artysty na scenę hip-hopową i jego zdolność do tworzenia ponadczasowych hitów. Album „The Massacre” (który ukazał się nakładem Interscope Records/Shady Records/Aftermath Entertainment/G-Unit Records) z którego pochodzi ten singiel, sprzedał się na świecie w ilości ponad 9 milionów egzemplarzy.
Teledysk do tego utworu również jest bliski osiągnięcia miliarda wyświetleń w serwisie YouTube. Do tej pory obejrzano go ponad 981 milionów razy.
50 Cent cały czas jest aktywny w branży rozrywkowej. Nowojorski raper odnosi sukcesy nie tylko w muzyce, ale również jako producent popularnych seriali, takich jak „Power” i „BMF”.