22 września na antenie MTV zadebiutuje 21. sezon „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Pod hasłem „Viva la Vixa!” program przenosi się do Szczecina, gdzie widzów czeka intensywna zabawa, świeża energia i powrót Eweliny „Ewel0ny” Kubiak w roli Boss’ki.
Już w niedzielę, 22 września o godz. 23:00 na antenie MTV, odbędzie się długo wyczekiwana premiera 21. sezonu kultowego reality show „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. Tym razem uczestnicy programu wyruszą na północ, aby przeżyć niezapomniane chwile w Szczecinie oraz na wybrzeżu i po sąsiedzku, w Niemczech. Luksusowa willa, w której zamieszkają, stanie się areną dla niekończących się imprez, dramatów i niespodzianek.
W nadchodzącym sezonie widzowie mogą spodziewać się powrotu ulubionych uczestników oraz pojawienia się nowych twarzy. Wśród tych, którzy ponownie rozkręcą imprezy, znaleźli się Jeremisz „Jez” Szmigiel, Marcin „Mały” Pastuszka i Grzegorz Tomaszewski.
Na ekranie zobaczymy także weterana programu, Patryka Spikera. Natomiast w damskiej części ekipy nie zabraknie Angeliki Kramer, Aleksandry Okrzesik oraz Diany Mościckiej. Jedną z niespodzianek tego sezonu jest powrót Oliwii Dziadkiewicz, co wywoła niemałe poruszenie wśród uczestników.Do składu dołączyli: Adam Mikołajczyk, Julita Izdebska, Łukasz Budyń i Michał Sewera.
Wśród nadchodzących nowości sezonu szczególnie wyróżnia się powrót Eweliny Kubiak, czyli Ewel0ny, która tym razem przejmie stery jako nowa Boss’ka. Jej powrót to prawdziwa rewolucja w historii programu. Zastępując Jakuba „Ptysia” Henke, zapowiada nową erę, która z pewnością wzbudzi ogromne emocje zarówno wśród fanów, jak i uczestników.
To jednak nie koniec nowości! „W 21. sezonie Warsaw Shore zadbaliśmy o odświeżoną oprawę graficzną, dynamiczną czołówkę oraz nowy sposób realizacji wywiadów, aby widzowie mogli jeszcze lepiej wczuć się w atmosferę panującą w domu Warsaw Shore. Postawiliśmy też na intensywną interakcję z fanami już od momentu kręcenia zdjęć – ich zaangażowanie na Instagramie było w tej eksperymentalnej fazie imponujące! Właściwie od razu zaczęliśmy odnotowywać wyraźne wzrosty liczby użytkowników naszego profilu i tendencja konsekwentnie się utrzymuje. Przygotowana przez nas kampania promocyjna z barwnym, letnim motywem idealnie oddaje ducha zabawy, przyjaźni i niekończących się imprez, a hasło przewodnie „Viva la Vixa!” znakomicie podkreśla atmosferę nadchodzącego sezonu” – Dorota Neef, Kids, Youth and TAM Director.
Nowy sezon Warsaw Shore
Premierze nowego sezonu programu towarzyszy kampania reklamowa na nośnikach DOOH w galeriach handlowych i klubach fitness a także szeroko zakrojona kampaniach w Internecie z wykorzystaniem płatnego wsparcia w social mediach. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Wavemaker. Kreację tworzył wewnętrzny dział kreatywny we współpracy z brandem MTV Polska. Za realizację kampanii odpowiada dziki.film. Producentem wykonawczym programu Warsaw Shore jest Dragon Head.
Premierowe odcinki 21. sezonu „Warsaw Shore” będzie można oglądać od 22 września 2024 r. w każdą niedzielę o godz. 23.00 na kanale MTV Polska. Wszystkie odcinki będą również dostępne w serwisie player.pl.